Kundeservice
Har du spørsmål?
Se gjerne gjennom vår FAQ før du kontakter oss – kanskje finner du svaret der. Finner du ikke det du lurer på, er du hjertelig velkommen til å sende oss en melding i skjemaet under.
Har du spørsmål?
Se gjerne gjennom vår FAQ før du kontakter oss – kanskje finner du svaret der. Finner du ikke det du lurer på, er du hjertelig velkommen til å sende oss en melding i skjemaet under.
Nei det er for øyeblikket ikke mulig å bestille produkter fra nettsiden, men du finner fortsatt de aller fleste av våre produkter i NorgesGruppen og Coop sine butikker over hele landet.
Hvis du ønsker å returnere et produkt du har kjøpt i dagligvarebutikken, må dette gjøres i samme butikk der du kjøpte det. Dagligvarebutikken er ansvarlig for salget og følger sine egne returregler. Vi anbefaler at du tar med kvittering og kontakter betjeningen i butikken for hjelp.
Ja, du kan fortsatt reklamere på produkter kjøpt i vår tidligere nettbutikk, så lenge det er innenfor reklamasjonsfristen. Reklamasjonsfristen er i de fleste tilfeller 2 år. Fyll ut kontaktskjemaet på denne siden, og legg gjerne ved ordrenummer og en kort beskrivelse av problemet. Vi hjelper deg videre så raskt som mulig.
Du finner fortsatt de aller fleste av våre produkter i NorgesGruppen og Coop sine butikker over hele landet, men utvalget kan variere fra butikk til butikk.
Nei, utvalget kan variere fra butikk til butikk. Noen dagligvarebutikker har et større utvalg mens andre har et noe mindre utvalg.
På nettsiden viser vi frem vårt basisutvalg, men utvalget i dagligvarebutikker kan variere. Noen dagligvarebutikker har et større utvalg mens andre har et noe mindre utvalg.
Er du forhandler av våre produkter og har spørsmål rundt levering, faktura e.l, ta kontakt via mailadresse kundeservice@pierrerobert.no