Kundeservice

Har du spørsmål?

Se gjerne gjennom vår FAQ før du kontakter oss – kanskje finner du svaret der. Finner du ikke det du lurer på, er du hjertelig velkommen til å sende oss en melding i skjemaet under.

Kan jeg bestille produkter direkte fra dere?

Nei det er for øyeblikket ikke mulig å bestille produkter fra nettsiden, men du finner fortsatt de aller fleste av våre produkter i NorgesGruppen og Coop sine butikker over hele landet.

Hvordan returnerer jeg et produkt kjøpt i dagligvarebutikken?

Hvis du ønsker å returnere et produkt du har kjøpt i dagligvarebutikken, må dette gjøres i samme butikk der du kjøpte det. Dagligvarebutikken er ansvarlig for salget og følger sine egne returregler. Vi anbefaler at du tar med kvittering og kontakter betjeningen i butikken for hjelp.

Kan jeg reklamere på et produkt jeg har kjøpt i den tidligere nettbutikken?

Ja, du kan fortsatt reklamere på produkter kjøpt i vår tidligere nettbutikk, så lenge det er innenfor reklamasjonsfristen. Reklamasjonsfristen er i de fleste tilfeller 2 år. Fyll ut kontaktskjemaet på denne siden, og legg gjerne ved ordrenummer og en kort beskrivelse av problemet. Vi hjelper deg videre så raskt som mulig.

Hvor får jeg kjøpt produktene deres nå som dere ikke har nettbutikk?

Du finner fortsatt de aller fleste av våre produkter i NorgesGruppen og Coop sine butikker over hele landet, men utvalget kan variere fra butikk til butikk.

Fører alle butikker hele utvalget deres?

Nei, utvalget kan variere fra butikk til butikk. Noen dagligvarebutikker har et større utvalg mens andre har et noe mindre utvalg.

Jeg har sett en vare i butikk, men finner den ikke på nettsiden. Hvorfor ikke?

På nettsiden viser vi frem vårt basisutvalg, men utvalget i dagligvarebutikker kan variere. Noen dagligvarebutikker har et større utvalg mens andre har et noe mindre utvalg.

Bedrift/Kjøpmenn

Er du forhandler av våre produkter og har spørsmål rundt levering, faktura e.l, ta kontakt via mailadresse kundeservice@pierrerobert.no