Pierre Robert feirer 10 år som undertøysmerke!

Pierre Robert boxer til herre

I ti år har undertøy og baseplagg fra Pierre Robert funnet veien inn i norske hjem. Nå markerer vi anledningen med et spennende motesamarbeid og — ikke minst — eksklusive jubileumskupp i nettbutikken.

I år feirer Pierre Robert ti år som undertøysmerke. Siden merkets lansering i 2006 har vi jobbet aktivt med å fremme komfort, passform og tidsriktig design på det nordiske undertøysmarkedet.  - Undertøy skal fungere i hverdagen, og ikke i en drømmeverden, mener Pierre Robert Groups markedsdirektør, Elisabeth Tapper.

Alle Pierre Robert-plagg er designet av vårt skandinaviske team i Oslo. Vi legger stor vekt på kvalitet og jobber tett med oppfølging av dette hos våre leverandører. Vi er opptatt av at våre plagg skal være behagelige og sitte godt, samtidig som de skal ha den rene nordiske estetikken i bunn, sier Tapper. Det er stilriktig komfort og funksjon som opptar den nordiske kvinnen, og det er den nordiske kvinnen vi alltid har designet for.

Pierre Robert Group ble opprinnelig stiftet som Hjemmets Produkter i 1956. Merkevaren Pierre Robert ble kjøpt i 2006, og Pierre Robert Lingerie ble selskapets første, nye kolleksjon. Selskapet skiftet navn til Pierre Robert Group i 2008.

I løpet av ti år har Pierre Robert Group gått fra å tilby et beskjedent utvalg truser i dagligvarehandelen til å betjene kunder fra hele Norden både i butikk og på nett. Reisen har vært eventyrlig, og forkjærligheten til Pierre Roberts produkter fortsetter å vokse.

Jeg har vært så heldig å være med på hele reisen, fra noen få trusemodeller (som allerede var utviklet da jeg kom) til det store utvalget vi har i dag, sier Design Manager i Pierre Robert Group, Jorunn Heggdal. I Pierre Robert har vi hele tiden vært tro mot vårt konsept om tidsriktig design kombinert med god passform, tilpasset nordiske størrelser. Det er nettopp denne kombinasjonen av fint design, perfekt passform og god kvalitet som er nøkkelen til vår suksess.

I anledning vårt 10-årsjubileum lanserer vi en rekke spennende kampanjer knyttet til vår nettbutikk i slutten av september. Meld dere på vårt nyhetsbrev for å motta eksklusive jubileumsrabatter eller delta i vår jubileumsquiz her.

I høst inngår vi også et visuelt samarbeid med norske ELLE, hvor nordisk design er satt i fokus.

I ti år har vi utstyrt nordiske kvinner, menn og barn med baseplagg som er utviklet for et nordisk klima og designet fra et skandinavisk perspektiv. Vi synes en moteserie stylet og fotografert av norske ELLE var en flott anledning til å visualisere og hylle Pierre Roberts nordiske identitet, forklarer kommunikasjonsansvarlig i Pierre Robert Group Elle Fure.

ELLE-samarbeidet vil være på trykk i magasinets november-utgave.

Filter

Filter

Sorter